Вести

Разонода, спорт, музика, филмови, серије, занимљиви клипови...
tizlabor
Posts: 498
Joined: Mon Feb 01, 2016 6:04 am

Re: Вести

Postby tizlabor » Sun May 13, 2018 10:45 am

ciksi wrote:Volim kako Tizla koristi rec ''protektorat'' <3 ahahahahahah

a tema je bas i pipava i dobra. Jedna od onih gde nema ''pobednika.''
Jedini pravi izlaz koji ja vidim (a malo je realan) da Car Go ostane ''limo'' usluga, ali da to i postane.

Izlaz je da se vozila koja vrse usluge preko Car&go aplikacije registruju na tx table,postanu taxi vozila,a car&go postane udruzenje koje ce pruzati prvo uslugu elektronskog placanja preko mobilnog.Cao zdravo za pederska udruzenja.Neka pojacaju cenu malo,ostanu jeftiniji od obicnog.To je uter kurca do bubrega.Nema protesta nema nista.
Druidid wrote:Da, ali je zato prvi kilometar voznje besplatan, taksimetar krece da kuca tek posle prvog predjenog kilometra.

Istina.
друг члан wrote:Tizla, kazes ne mogu da oporezuju te vozače jer ne znaju ko su.Ne znam kako funkcionišu udruženja po BG,ali u NS ima udruženja koja imaju svoja vozila i ti ih bukvalno rentiraš na 24sata,točiš,voziš,naplaćuješ.Kako njih oporezuju i da li oni moraju da imaju te neke dozvole kurce palce ili moze bilo ko ko ima B to da radi?

Da bi neko postao taxi vozac u uzicu potrebno je:
Vozacka B kategorije
Taksi dozvola-nju dobijate nakon sto polozite ispit u saobracajnoj skoli koji kosta 4000 dinara,a da bi ste izasli na taj ispit morate da imate 4. stepen strucne spreme.naravno nakonpolaganja ispita platicete jos bar 3-4000 dinara za izradu same dozvole...jebiga mora i gestapo od necega leba da jede.
Lekarsko uverenje koje se vadi na 3 godine kosta oko 3500 dinara
Ugovor o radu da ste prijavljeni kod tog vlasnika vozila kod koga vozite.

Ova pravila nisu ista za sve gradove,taksi prevoz na svojoj teritoriji regulisu lokalne samouprave.Negde se trazi C(budalastina)negde jos neke stavri.
Odgovor na tvoje pitanje je da PO ZAKONU,nemoze bilo ko to da radi.Realnost na terenu je mnogo drugacija.
1958 wrote:Kazu u bgu 6000 taxija a samo taxi table odavno nakucali sa 5 brojeva dok gradjanske tablice od skoro imaju 4 cifre i to je tek od skoro stiglo do 1300 dakle 4 broja. Ok kapiram kad se registruje ponovo masina da stare tablice idu u istoriju pa moraju nove, ali ovde su u pitanju pocetni brojevi sa 8 i 9.
Takodje vozi se sa dozvolama iz indjije rume sapca itd po bg sto je muljaza isto.
Onda ovi sto protestuju traze da se komunjalcima smanje ovlascenja da ne mogu da ih cimaju, zamislite izadju navijaci na ulicu blokiraju pola grada, smanjite ovlascenja zandarmeriji. Koje su to price!?
Naravno ima i svetlih primera, pink taxi ima skoro sva korektna vozila, imaju viber aplikaciju preko koje oni rade (preko vibera prihvataju voznju i onda aplikacija odredjuje ko je najblizi), kapiram jos svasta ali ja nisam korisnik tih modernih usluga pa ne znam, racun za firmu uvek imaju spreman i overen... Naxis ima aplikaciju gde se prate njihove masine, takodje moze se placati njihovom karticom pa ti posle stignu racuni. Gold taxi voze krseve uglavnom i kad zamislis taxistu to je on, ali imaju popus. I jako veliki broj taxista ima aparaturu za kartice u bgu.

Realnost u bgu je da se smanji cena taxi usluga a da se poveca kvalitet. Da neko pocne da pravi konkurenciju jer su ovako sva udruzenja u talu i boli ih patka.

Ako mislis na vozacke dozvole iz Indjije,Sapca,Rume itd nema veze.
U Uzicu taksi delatnost moze da obavlja samo neko ko ima prebivaliste na teritoriji grada Uzica.To sto je neko izvadio vozacku u drugom gradu pa promenio prebivaliste na ue nema veze.Stekao je uslov.Kapiram da je isto i za Beograd.
nemoj gledati registarske brojeve,to ti nemoze dati realan broj vozila.Recimo ja imam taxi firmu na kojoj imam svoje registrovano taxi vozilo sa tx tablicama.Ukoliko zelim da neko vozilo registrujem na firmu,da uhvatim neke olaksice u buducnosti jer ih sada nema,a to vozilo nezelim da koristim u taksiju opet dobijam TX tablice za to vozilo.
Imas recimo firme koje se bave sa vise delatnosti,a jedna od njih im je recimo taksi,pa zavaljaju neki pdv dobar u drugim delatnostima pa na onom godisnjem nivou mogu da kupe nesto za firmu da to prebiju,kupe kola dobiju tx tablice.Mutna reka.Ta vozila imaju tx tablice nisu u taksiju,dobiju tx tablice bez taksimetra jooooooj muke budalastine nepitaj.
Realnost je da vi KORISNICI TAXI USLUGA,uvedete udruzenja i taksite u red.Samo se vozite sa normalnim,legalnim.Njima pravite posao.Kad idete na kvaku idete i birate kod koga cete,kao Brdja sto je uradio,da ovi ostali ostanu da stoje.
Prilikom poziva udruzenju,IZVOLJEVATE.Vase su pare imate pravo,vi placate.Pa klopu kad narucujete trazite koje cete zacine,koliko ce da bude peceno itd...Tako i sa taksijem slobodno.Posaljite mi tako i tako vozilo,sa racunom,sa tim i tim.Ukoliko se u udruzenju ogluse pa vam posalju nesto sto niste trazili,isto kao i sa klopom,zovete trazite sefa jebete majku.Vi placate uslugu,imate svo pravo ovog sveta da za svoje pare dobijete ono sto zelite.Na taj nacin ce bagra da nestane.

Ljudi Rodjak vam je lepo rekao za status quo koji svima odgovara.Cinovnicima protekrorata,muriji,taksistima,vlasnicima udruzenja.Svi tu valjaju nesto.Cinovnik neki dinar ili neku besplatnu voznju na selo,murija mito bekrijo crvena dve dnevno od navatanih nepotpunih taksista,vlasnici udruzenja ubiraju kajmak na broj vozila koja su im u udruzenju,nelegalni ili nepotpuno legalni taksisti jer vrse delatnost koju nebi mogli.Svima je tu super u tom mulju,jer se pilicari skida kajmak nama koji sve uradimo po propisima.

User avatar
Чомбе
Posts: 1156
Joined: Sat Feb 13, 2016 10:21 pm

Re: Вести

Postby Чомбе » Sun May 13, 2018 11:02 am

Sad zamislite da to ne radi recimo AUTO MOTO SAVEZ SRBIJE.



Исти ти курац и они су приватлук ако се не варам.

User avatar
CamoSurprise
Posts: 322
Joined: Mon Feb 01, 2016 9:29 pm

Re: Вести

Postby CamoSurprise » Sun May 13, 2018 6:58 pm

Retko koristim usluge taxi prevoza, pa se neću mešati u temu, samo jedna anegdota ispričana od strane Bg taksiste.
Lik vozio taxi na divlje po Bg. Dešnjaka nekog je vozio, a table XT. Zaustavili ga panduri i on im rutinski kaže - pa XT table su zato što je dešnjak.Ova dvojica u zbunu, on nastavlja da baroniše - pozovite slobodno vaše u stanici da proverite, zato su mi izdali XT jer je dešnjak. Ovu dvojicu bilo sramota da zovu, a nisu bili sigurni i puste ga. :mrgreen: :mrgreen:
Lošiji deo priče je što su ga posle vitlali 15 dana po Bg i kad su ga nahvatali pisali mu sve živo što su mogli da mu pišu.
Gilajdza RIP

User avatar
1958
Posts: 1161
Joined: Sun Feb 07, 2016 2:41 pm

Re: Вести

Postby 1958 » Mon May 14, 2018 11:11 am

Ako mislis na vozacke dozvole iz Indjije,Sapca,Rume itd nema veze.


Ne tebra, mozes ti da vozis avion sa dozvolom iz somalije, ja ti pricam za taxi dozvole koje se izdaju po vojvodini a taxira se po beogradu. Ko da je bitno, nece se nista promeniti kako god da okrenes.
Често одем до на село

Nikodije
Posts: 469
Joined: Wed Oct 25, 2017 8:54 am

Re: Вести

Postby Nikodije » Wed May 16, 2018 10:11 am

to ne samo za nas. Već i drugima. Dogovorili smo se da mogu da uđu bez državnih zastava, kao i to da neće biti ni državnih zastava Srbije, ni drugih zemalja... nikakve himne ni ostalog. Oni su odgovarali: ''Ne, ne, ne prihvatamo''. Samo zato što su želeli da im bude zabranjen ulaz - rekao je Vučić.
.... A poraze proglasismo za pobede...


User avatar
нуклеарни удар
Posts: 296
Joined: Sat Jan 30, 2016 11:17 pm

Re: Вести

Postby нуклеарни удар » Sat May 19, 2018 9:43 am

:mrgreen: Брат Грк објаснио у светој вери..


User avatar
1958
Posts: 1161
Joined: Sun Feb 07, 2016 2:41 pm

Re: Вести

Postby 1958 » Sun May 20, 2018 10:37 am

Често одем до на село

савабјан
Posts: 349
Joined: Wed Apr 06, 2016 12:31 pm

Re: Вести

Postby савабјан » Sun May 20, 2018 12:28 pm

1958 wrote:https://www.blic.rs/vesti/hronika/direktan-sudar-kod-geneksa-taksista-vozio-autoputem-u-suprotnom-smeru-jedna-osoba/97bzn4s

Taxi rulet
prolazio sam sinoc tu, lik vozio najbrzom trakom, da li je hteo da se ubije, sta je u pitanju nemam pojma. Ali saobracaj u Srbiji generalno je uzas. Mislim da samo u Srbiji ima ovolika kolicina neznalica sto se tice voznje. Ne znam hoce li ikad i jedna vlast uvesti red u te autoskole i ostale kombinacije preko kojih godinama prave pare ta stoka od instruktora i panduri. Pa druze, ako si uzeo da se bavis time, nauci coveka da vozi, pa neka ti plati posle za dozvolu ako nista. Ko zna koliko ljudi na dusi nosi svaki od tih instruktora.

Redovno mi se desava isto da me hvata crveno na semaforima zbog bahatosti drugih vozaca. Situacija koja mi se desava skoro svaki dan bukvalno preslikana, budem 5,6 na semaforu i tip ispred mene prica telefonom. Pali se zeleno, krecu svi samo taj lik prica i lagano ubacuje u prvu, daje gas pocinje da treperi semafor on dodaje gas mene uhvati crveno. Svaki dan mi se desi nekoliko puta ta scena.

I generalno, grad je pretrpan bezpotrebnim semaforima, pa raskrisnica npr iz milutina milankovica u spanskih boraca smer ka tosinom bunaru nema uopste uslovno zeleno, takvih raskrsnica ima bezbroj u gradu. To uslovno zeleno toliko jebeno znaci na tim raskrsnicama, ali ovde se sve radi bez jebenog plana, bez ikakve ideje. Nit se ljudi obucavaju kako treba, nit je signalizacija kako treba.

Znakovi pored puta prekriveni zelenilom, pre par dana u Marije Bursac treci lezeci ka autoputu znak se uopste ne vidi prekriva ga drvo. Tu jos oni krvnicki lezeci, kad nisam poginuo. U Krajiskoj na jednoj raskrsnici se uopste semafor ne vidi od drveta. Ja inace retko prolazim kroz Zemun, otkud ja znam da tu ima semafor, ili lezeci ili bilo sta. Niko ni o cemu ne vodi racuna u saobracaju, a takvo je stanje u celoj drzavi. Blagi uzas i anarhija. Ko vozi godinama po Beogradu, a da nema udes, treba mu dici spomenik.

nscrew
Posts: 36
Joined: Tue Mar 22, 2016 3:09 pm

Re: Вести

Postby nscrew » Sun May 20, 2018 9:06 pm

Evo da probam ja da ti odgovorim zato sto mi je to struka.po meni,nije problem generalno u auto skolama.ti sada da bi polozio za b kategoriju moras da slusas 40 casova teorije pa polazes teorijski ispit,pa imas 40 casova voznje,polazes ispit prve pomoci pa tek onda pklazes prakticni ispit(voznja).ovo ti je u nasoj istoriji najozbiljniji sistem polaganja.sve je povezano sa mupovim sistemom i to oni kontrolisu sto preko programa sto preko inspekcija koje cesljaju po a skolama svakodnevno.ne mogu da tvrdim da se dozvole i sada ne kupuju,ali to je mizeran broj i da bi tako nesto radio u tome mora da ucestvuje veliki broj ljudi narocito iz mupa.dok on ne klikne da je kandidat polozio dzaba mu 100 potvrda iz auto skole.tu isto mora da zazmuri i pandur koji kontrolise pandura koji je kliknuo itd...sto se tice instruktora,nine lako nauciti nekoga da vozi,narocito ako taj neko ima strah i cesto i tih 40 casova bude malo.kad polozis i izvadis dozvolu ti imas samo osnovno znanje da ne ubijes nekog,moze kandidat da ima najboljeg instruktora na svetu ako je on bahat i bezobrazan nece ga ovaj prevaspitati za 40 casova a mama i tata nisu mogli za 17-18 god.najveci problem je mentalitet,losa infrastruktura i previse komplikovan zakon.u amerikama treba da naucis 15 znakova i obucava te cale pa funkcionisu bolje od nas.infrastrjktura odlicna,znakovi su im takvi da ti sve jasno pise slovima bitno je samo da znas da citas.tamo kroz crveno uvek mozes da skrenes levo i desno pod uslovom da propustis koga treba i osim ako njje zabranjeno saobracajnkm znakom.eto ti banalan primer koliko to moze da bude jednostavnije

User avatar
ultrastito
Posts: 1766
Joined: Sun Jan 31, 2016 10:03 pm

Re: Вести

Postby ultrastito » Sun May 20, 2018 9:18 pm

nscrew wrote:kad polozis i izvadis dozvolu ti imas samo osnovno znanje da ne ubijes nekog,moze kandidat da ima najboljeg instruktora na svetu ako je on bahat i bezobrazan nece ga ovaj prevaspitati za 40 casova a mama i tata nisu mogli za 17-18 god

:idea: :idea: :idea: :idea:

ovo lagano moze da se prenese na svaki aspekt zivota.
"...ми смо имали ту срећу да смо имали припадност крају, једном ћошку..."
преле

User avatar
Ultra Sarma
Posts: 334
Joined: Mon Mar 14, 2016 9:00 am
Location: Zapadni Beograd

Re: Вести

Postby Ultra Sarma » Sun May 20, 2018 9:32 pm

савабјан wrote:pa raskrisnica npr iz milutina milankovica u spanskih boraca smer ka tosinom bunaru nema uopste uslovno zeleno, takvih raskrsnica ima bezbroj u gradu.


Uvek sam se pitao kojom logikom stavljaju ta uslovna i zasto ih na nekim mestima nema.. konkretna raskrisnica tu upada za oko da ima i sine za tramvaj koje skrecu u levo... nesto mi nema logike da je zbog toga, ko zna kako funkcionese i signalizacija na semaforima i to... mozda ima neko da pojasni?
Комунисти бандо без морала
ви убисте Дражу ђенерала


User avatar
lost&found
Posts: 1116
Joined: Wed Feb 03, 2016 10:40 pm

Re: Вести

Postby lost&found » Sun May 20, 2018 10:48 pm

nscrew wrote:tamo kroz crveno uvek mozes da skrenes levo i desno pod uslovom da propustis koga treba i osim ako njje zabranjeno saobracajnkm znakom


Samo desno moze na crveno (ako nije zabranjeno znakom), levo jedino ako je jednosmerna u tom smeru.

nscrew
Posts: 36
Joined: Tue Mar 22, 2016 3:09 pm

Re: Вести

Postby nscrew » Sun May 20, 2018 11:05 pm

lost&found wrote:
nscrew wrote:tamo kroz crveno uvek mozes da skrenes levo i desno pod uslovom da propustis koga treba i osim ako njje zabranjeno saobracajnkm znakom


Samo desno moze na crveno (ako nije zabranjeno znakom), levo jedino ako je jednosmerna u tom smeru.



Sigurno si u pravu i logicno je.nisam bio u americi,ljudi su mi pricali pa se uvek tu malo doda i oduzme ali je svakako mnogo jednostavnije od samog saobracaja pa do toga da vecina vozi automatik i ne zna da postoji kvacilo i menjac

Nikodije
Posts: 469
Joined: Wed Oct 25, 2017 8:54 am

Re: Вести

Postby Nikodije » Mon May 21, 2018 8:39 am

Problem kod nas sto se tice saobracaja je jako losa infrastruktura i mnogo vozaca koji na zalost nisu naucili da voze a voze i sto je jos gore misle da znaju da voze. Ja se secam kada sam ja polagao bilo je jako lako poloziti za B kategoriju. Uporedo se islo na casove voznje i dobijes knjigicu neku za polaganje teorije i posle svega mesec dana mozda i manje izlazis da polazes i testove prodjes jer ti oni malo pomognu na samom ispitu ili si seo 2 dana i naucio to sto treba da znas , jer realno pored znakova i raskrsnica i nekih podataka nema tu ni sta da se uci. Da ne govorim o prepisivanju,pomoci instruktora,unapred davanje pitanja koja ce biti itd... Samo polaganje je bilo krug jedan oko poligona cisto malo da udjes u saobracaj i parkiranje i poligon onako cisto da se otalja. Smejurija. BIlo mnogo jeftinije nego danas i mnogo ne ozbiljnije. Pre godinu dana zena moja polagala , brate mili ajde sto je zensko pa da covek pomisli onako kao muski sovinista da su zene i voznja ne spojivi termini, ali brate koliko je ona ozbiljno morala da nauci za te testove, pre svega isla je kao u skolu da ides na obavezna predavanja 40-casova, pa posle toga tek polagala testove i to na kompu, sa svojom sifrom gde se kamaerom sve snima sve vreme testa i nema lazi nema prevare, posle toga tek krece da uci da vozi, to traje 40 casova, kosta boga oca, i na to svako uzme barem jos 5 casova pre polaganja malo da se podseti i malo da podigne samopouzdanje. Polaganje je tek prica za sebe, znaci imala je zaletanje napred sa forsiranim kocenjem ispred nekih cunjeva, pa onda rikverc prelazak iz trake u traku i prolazak kroz te cunjeve/markere, 2 parkinga jedan onaj paralelno sa putem a drugi varijanta garaza, brdo/rucna. E sada parking imas na svaki 2 pokusaja i moras proci barem jedan parking ako mislis da ides u saobracaj, masa njih pada jos na poligonu jer brate mili realno ono moras dobro da osetis auto i da vladas da bi se lepo parkiro, pogotovo paralelno iz svega 2 pokusaja. Ja vozim 10 ak godina aktvino i desi mi se cesto da bodem parking iz nekolio puta. Ako prodjes poligon kreces u saobracaj. Svaka ruta ima odredjene stvari koje mora da poseduje a to su kruzni tokovi, raskrsnice,polu-kruzno okretanje, menjanje trake, voznja u delu grada gde je uglavnom guzva i gde je saobracaj dosta otezan itd... Ako savladas tremu,poligon i onda uspes da prodjes i saobracaj odnosno voznju bez 15 negativnih jer preko 15 je padanje, a 15 negativnih skupis jako ali jako lako onda si polozio. Na sve to dodas da je ova cela ekskurzija manje vise oko soma evra, ja sam toliko dao zeni pa sam zapamtio , ona nije polozila iz prve nego iz 3 puta pa sam tu placo jos tih dodatnih casova itd, ali i bez toga tu je negde oko 100h din. Poenta price poslednjeih 5-6 godina smo tek poceli da stancamo koliko toliko kvalitetne vozace koji imaju solidnu bazu i temelj da budu vozaci koji mogu da odole izazovu na putu. Vec sam se jako raspisao, ali posebna tema je gradovi, mesta ili sela odakle dolaze vozaci. J sam polagao u Uzicu 90-tih to je bilo smejurija, danas poloziti u NS ili BG ili NI je ozbiljan prica! Pa masa varosica i mesta je izgubila pravo da se tamo polaze za vozacki ispit nego idu u vece okolne gradove ili mesta, upravo zbog nedostatka infrastrukture koja je potrebna da vozac pokaze da li je osposbljen za vozacku dozvolu.

подвала
Posts: 121
Joined: Tue Feb 02, 2016 12:22 pm

Re: Вести

Postby подвала » Mon May 21, 2018 9:07 am

Istina je to da je ogromna razlika danas i recimo 2010.
Moja generacija kada je polagala mene to nije interesovalo, oni su bukvalno isli par puta na propise, ortaka instruktor cimao da polaze posle pet odvozanih casova, kada je položio covek nije znao sta ce sa tom dozvolom jer jednostavno nije ni blizu znao da vozi. Ne znas ni sad, naravno, ali velika je razlika, ja sam sto nikodije kaze isao prvo 40 casova slusao propise, pa polagao pred kamerom, pa onda vozio 40 casova i onda polagao, a i samo polaganje voznje je druga prica. Ovi moji su vozali kroz tri ulice bukvalno, naprave mali krug, poligon i gotovo. Meni je polaganje voznje trajalo 45 min, uz sve vec gore navedeno, provukao sam se za bod, plus mi 10 casova pred polaganje promene kola, sa dizela na benzin. Ali moram da kazem da sam zaista tome ozbiljno pristupio, valjda i zato jer nisam polagao sa 18 nego s 24. Odmah par dana po dobijanju dozvole sam razbio provincijsku nocnu moru i otisao do Bga. :mrgreen:

Nikodije
Posts: 469
Joined: Wed Oct 25, 2017 8:54 am

Re: Вести

Postby Nikodije » Mon May 21, 2018 9:20 am

Ja u BG sam isao posle 5 godina od kada sam dobio dozvolu i to sa dozom straha kao da idem nzm ni ja gde. BG je za voznju najaci grad ako skapiras pravila BG ulica. Znaci vozaci su navikli na jedan nacin voznje i pravila i ko se drzi tih nepisanih pravila, voznja je jako prakticna i lagodna. Problem je kada ljudi dodju sa strane u BG pa se gube kao tosic na beku.

User avatar
čompika
Posts: 1015
Joined: Sun Jan 31, 2016 11:31 pm
Location: Novi Sad

Re: Вести

Postby čompika » Mon May 21, 2018 1:23 pm

crnogorčina neka me vozila pre par dana, tri puta mi prebacila što sam centrali rekao na ćošak dve ulice da dođe umesto tačan broj ulice. E pa i treba da mu dođe neki uber i da mu uzima leba, jebem mu mater nevaspitanu.


Return to “Само опуштено”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 42 guests