Вести
Re: Вести
nisu legalni
oni pričaju da rade na osnovu Zakona o turizmu, ali taj zakon reguliše druge vrste prevoza, za koje se oni samo formalno registruju
po njihovom shvatanju, isto je da iznajmiš kombi i voziš se npr. do Budimpešte od Beograda i to što oni rade, a što je suštinski taksi prevoz i zbog toga bi morali i formalno da rade na način na koji rade taksisti
uostalom, šta je dispečerski centar taksi udruženja, ako ne preteča te aplikacije koja povezuje Car:Go korisnike i vozače?
napraviću paralelu: ti možeš, na primer, da pozajmiš pare komšiji i da ugovorite da će da ti plati i kamatu, ali ne možeš da se baviš pozajmljivanjem para kao delatnošću, jer je to onda protivno načelu zabrane zloupotrebe prava i propisima koji kažu da takve poslove mogu da rade samo banke
e sad, problem države je u tome što joj ne pada na pamet da olakša građanima i vozačima, a problem taksista je u tome što njih interesuje samo da ostane status quo, bez ikakvog napretka ili promena
oni pričaju da rade na osnovu Zakona o turizmu, ali taj zakon reguliše druge vrste prevoza, za koje se oni samo formalno registruju
po njihovom shvatanju, isto je da iznajmiš kombi i voziš se npr. do Budimpešte od Beograda i to što oni rade, a što je suštinski taksi prevoz i zbog toga bi morali i formalno da rade na način na koji rade taksisti
uostalom, šta je dispečerski centar taksi udruženja, ako ne preteča te aplikacije koja povezuje Car:Go korisnike i vozače?
napraviću paralelu: ti možeš, na primer, da pozajmiš pare komšiji i da ugovorite da će da ti plati i kamatu, ali ne možeš da se baviš pozajmljivanjem para kao delatnošću, jer je to onda protivno načelu zabrane zloupotrebe prava i propisima koji kažu da takve poslove mogu da rade samo banke
e sad, problem države je u tome što joj ne pada na pamet da olakša građanima i vozačima, a problem taksista je u tome što njih interesuje samo da ostane status quo, bez ikakvog napretka ili promena
Re: Вести
tizlabor wrote:nemozes da oporezujes vozace i vlasnike vozila,jer nemozes da im udjes u trag.Nije mu potrebna firma da bi se ubacio na aplikaciju i vrsio prevoz. Uber je tacno jeftiniji za tu razliku koju taksisti placaju kroz jaram.
Da li je taj jaram koji placaju taksisti razlicit od grada do grada, pa je zbog toga taksi u beogradu duplo i vise skuplji nego u ostatku Srbije?
Zasto car:go ne radi u ostalim gradovima nego samo u bgd, kada vec ne mora nikakav ugovor da se pravi sa vozacima kao sto ti tvrdis. Ne radi zato sto ne moze da parira normalnoj i postenoj ceni taksija kada se sve sabere i oduzme. Ali zato u Beogradu ovoj bahatosti i bezobrazluku moze itekako da parira i tu je glavni problem.
- lost&found
- Posts: 1110
- Joined: Wed Feb 03, 2016 10:40 pm
Re: Вести
@tizlabor
Pa kad je bio ovakav protest taksista protvi divljaka ? ja se ne secam, ispravi me ako gresim. A tvrdis da su i oni nelegalni, kao i Car:go. Zasto za 20 godina nije nikad bilo blokiranje Slavije zbog divljaka?
@rodjaci
Hvala na pojasnjenju, ima mi smisla sve sto si napisao. Ovom poslednjom recenicom si uboo 1/1
Pa kad je bio ovakav protest taksista protvi divljaka ? ja se ne secam, ispravi me ako gresim. A tvrdis da su i oni nelegalni, kao i Car:go. Zasto za 20 godina nije nikad bilo blokiranje Slavije zbog divljaka?
@rodjaci
Hvala na pojasnjenju, ima mi smisla sve sto si napisao. Ovom poslednjom recenicom si uboo 1/1
-
- Posts: 187
- Joined: Thu Dec 29, 2016 1:45 am
Re: Вести
A što je taj uber ili to sranje kod nas car go il kako već bolje od taksija osim što je jeftinije? Nahvaliste ih ko da se voziš u limuzini dok ti vozac pravi nes kafu i sipa žestinu ahah ja kontam stvarno ništa drugačije od taksija osim što je 20 din jeftinije ne znam nemam iskustva ne znam ni dal ima toga ovde u NS...
Re: Вести
Bolji je jer i pre ulaska u auto znas ine i prezime vozaca, njegovu ocenu, marku automobila, broj telefona. Pre voznje, kad ukucas destinaciju, vidis i procenu cene. Automobili svi u kojima sam se vozio ok. Plus ti na kraju stigne izvestaj gde ti je detaljno objasnjeno koliko si km presao i koliko to kosta, koliko je minuta trajala voznja i koliko to kosta i tacno nacrtana ruta kojom si se kretao. I za mene bitna stavka , nema placanja kesom, sto mi tek odgovara kad idem iz kafane, jer ne razmisljam da li imam ili ne lovu za taxi.
Re: Вести
Јел овде штрајкују и регуларни и дивљи таксисти заједно јел се зна која су удружења у питању? Што се мене тиче не возим се готово никад таксијем и боле ме пенис за исти, могу и да их угасе и сви да возе убер или тај кар-го Битно је да цена буде мања јер ако у Крагујевцу старт не кошта ништа а таксисти живе и раде, зашто у Београду треба да буде 170? И још нешто ван Београда сам видео често да такси удружења имају своја возила (офарбана у бојама и исписана реклама удружења а људи ваљда раде код њих дал за плату или како већ. Не знам јел има тога у Бг-у?
ТРАЖИМО ПРАВДУ, АЛИ И ОСВЕТА ЋЕ БИТИ ДОВОЉНА !
Re: Вести
O kojim računima pričaš Tizla? Pre neki dan, dolazim na taksi stanicu i kažem unapred da će mi trebati račun i vozač mrtav ladan, a ništa onda, ne mogu da ti dam račun. Pitam njih nekoliko koji su u redu i niko neće da vozi ako treba da da račun. Tek peti ili koji već u redu je prihvatio vožnju a da izda račun. A da ne pričam što strancima daju falš račune i dok se oni okrenu ovaj već pobegne a na računu cifre od po 4,5,6 hiljada dinara i to za 10km
Spustili su tenzije,
izdali su prezime,
izdali ste pretke,
eto sto vas narod prezire.
izdali su prezime,
izdali ste pretke,
eto sto vas narod prezire.
- Новосадиста
- Posts: 222
- Joined: Mon Feb 22, 2016 5:19 am
- Location: Српска Атина
-
- Posts: 52
- Joined: Wed Feb 03, 2016 7:17 pm
Re: Вести
U taxi nisam usao dvaest godina , klasicno bacanje para. A i kakvo je to zezanje ako nisi zoru docekao i jutarnji bus
Re: Вести
E ovako ajmo redom.
Prvo ono sto sam rekao da je najveca prevara u ovom poslu a to su taksimetri,koje uber-car&go vozila NEMAJU.
Da bi ste dobili TX tablice,i samim tim stekli prvi preduslov da postanete legalni taksita(a ovo vazi za teritoriju celog protektorata)u vozilu morate da imate instaliran i OD LICENCIRANE FIRME BAZDAREN TAKSIMETAR.
U ovom protektoratu postoji SAMO JEDNA FIRMA KOJA SE BAVI BAZDARENJEM TAKSIMETARA.
Svaki auto elektricar moze da vam izvuce instalaciju i ugradi taksimetar,ali to nije dovoljno.Potrebno je da se taj taksimetar umeri,da se na njega ZALEPI MARKICA koja vazi godinu dana,i da se dobije overena potvrda da to i to vozilo sa tim brojem sasije,tim brojem motora,naknadno upisanim registarskim brojem vozila (jer taksimetar ugradjujete pre nego da dobijete TX tablice),i VELICINAMA GUMA.Zasto je bitna velicina guma?Odes izbazdaris kilometar na recimo sesnestice gume,posle odes kod vulkanizera stavis petnestice i onda vise gram nije gram vec 0.8.Tacnije 1km vam kuca na 800 metara.Ozbiljna kradja.
e sad bitniji deo a to je da taj posao vrsi jedna jedinqa firma.Tacnije protektorat je dao odobrenje samo jednoj firmi.Firma je privatna,zove se Stevcevic.CO i nalazi se ispod OFK-inog stadiona.
Sad zamislite da to ne radi recimo AUTO MOTO SAVEZ SRBIJE.Nema odobrenje.Samo Stevcevic.Koliko imate taksi vozila na teritoriji protektorata? Puta 4000 dinara koliko kosta godisnja ta markica.Ona se umerava tako sto dodjes kod Stevcevica,sedne baja sa njihovim taksimetrom u tvoja kola,nakaci ga na tvoju instalaciju,izmeri impuls tako sto ga provozas neki njegov zamisljeni kilometar,on taj impuls prekuca u tvoj taksimetar posle i dobijes potvrdu.Sviranje kurcu.
Znaci taksisti legalni iz subotice,Surdulice,Svilajnca,Uzica,zlatibora....itd MORAJU TO DA OBAVE NA KARABURMI NA STELOVANOJ SLJACI ZA JEDNU FIRMU.
Ovo vam je samo jedan pokazatelj koliko je LEGALNI taksita kurva,kako ga jebu za 4000 dinara godisnje,kako rektum curi samo tako.Samo jedan primer ima ih milion.
E sad redom,a Rodjak je napravio dobar uvod sa ovim da su dispecerski centri preteca aplikacija.U Uzicu sva tri najveca udruzenja imaju sopstvenu aplikaciju koja se skida sa plej stora i ima potpuno iste performanse kao uber-car&go aplikacija.Biras vozilo koje ce ti doci,imas ime i prezime vozaca,pratis ga preko satelita za koliko ti je na adresi,imas unapred izracunanu cenu voznje(ne u dinar ali otprilike a nece da promasi vise od 20ak dinara maksimum)itd itd.Znate koji je broj voznji dnevno preko te aplikacije u mom udruzenju? 0.05%.
Jaram nije toliko razlicit od grada do grada,postoje neke finese ali razlika nije veca od 2-3000 dinara u zavisnosti od grada.Taksi cenu diktira trziste.Taksi u Beigradu je skuplji u odnosu na ostatak protektorata u proseku onoliko koliko su prosecne plate u Beogradu vece nego u ostalim gradovima.
Dolazili su iz tih kuraca i u Uzice,bili napuseni.
nudili su svim taksitima da za 100 eura mesecno predju kod njih i da nemaju nikakve dadzbine druge(no porez no taksimetar no niiiista).
Bolna tema brate.Kako neko ko nije 100% legalan da protestuje protiv nekoga ko je 0% legalan?Bagra smo reko sam ti,u globalu ne bgd taksisti svugde,ali je to druga tema.Mogao bi da ti pricam do ujutru.70% onih koji su blokiralu slaviju nemaju sve papire.ja ih imam,da ti pokazem tabak i koliko treba vremena da se isti izvade i na koji nacin zaplako bi se.
To nema veze sa uberom i car&go aplikacijama,oni su druga stvar.Za mene nesto malo veci neprijatelj od ovih gore navedenih.Samo malo.
Tu dolazimo do posebne teme,i jos vece stoke i bagre od samih taksista,a to su VLASNICI UDRUZENJA.To su jedni majmuni i idioti,kojima je jedina bitna stavka da im ubacis mesecnu ugovorenu cifru(u mom uzicu je to od 80 do 130 eura mesecno)i jebe mu se kakvo ti je vozilo.Moze i yugo sa polomljenim trapovima samo daj lovu.
Jeftiniji su samo za razliku nameta koje nemaju da placaju.
Po zakonu u taksi prevozu,svaki legalni taksista mora u vozilu da ima istaknutu taksi dozvolu(na kojoj se vidi ime i prezime vozaca).Prilikom poziva taksi udruzenju mozes da trazis vozilo koje ce da te vozi,ili koje neces da te vozi.Halo dobar dan,posaljite mi u kafanu slozna braca jedno vozilo ali da ne bude Dacia,Getz,Yugo,Kec,sparcek,trabant itd...
Moje udruzenje ima sms servis koji salje sms poruku nakon voznje sa svim tim podacima koje si naveo.Sto se tice nacina placanja cim ijedno udruzenje uvede taj vid nacina placanja,uvesce ga i ostala jer se otimamo za stranke.
U Uzicu je start 99 dinara.Vozi motor i ne drobi.
Veruj mi na rec,i ako ima TX tablice uopste ne znaci da je legalan.Trebali bi mi memoari da ti napisem zasto.
Ko je na dobitku Brdjo?Pa to je ono za sta se ja borim.Na dobitku je covek koji ti je izdao racun,jer ti je pruzio uslugu i NAPLATIO.Ostali su ostali na poziciji.Stoje,ne voze,i NE TREBA DA VOZE.
U nasem udruzenju je pravilo da ukoliko stranka trazi racun na kraju voznje(ne na pocetku)a ti nemas da ga izdas,da je u tom slucaju VOZNJA GRATIS.Isto vazi i za vracanje kusura.Ukoliko nemam sitno da ti vratim od novcanice od 5000 dinara,voznja je gratis.To sto si ti uradio,je ono sto ja trazim od svih ljudi.Naterajte taksiste da budu legalni.Promet diktira sve.Ukoliko se ti vozis samo sa onima koji imaju uredna vozila,ispravna,koja ne smrde,u kojima vozaci ne smaraju,koji imaju sve papire,i KOJI IZDAJU RACUN UKOLIKO TO STRANKA TRAZI,ostali ce da propadnu jer nece voziti nikoga.To je cilj,poenta,kljuc price.
Potpis
Prvo ono sto sam rekao da je najveca prevara u ovom poslu a to su taksimetri,koje uber-car&go vozila NEMAJU.
Da bi ste dobili TX tablice,i samim tim stekli prvi preduslov da postanete legalni taksita(a ovo vazi za teritoriju celog protektorata)u vozilu morate da imate instaliran i OD LICENCIRANE FIRME BAZDAREN TAKSIMETAR.
U ovom protektoratu postoji SAMO JEDNA FIRMA KOJA SE BAVI BAZDARENJEM TAKSIMETARA.
Svaki auto elektricar moze da vam izvuce instalaciju i ugradi taksimetar,ali to nije dovoljno.Potrebno je da se taj taksimetar umeri,da se na njega ZALEPI MARKICA koja vazi godinu dana,i da se dobije overena potvrda da to i to vozilo sa tim brojem sasije,tim brojem motora,naknadno upisanim registarskim brojem vozila (jer taksimetar ugradjujete pre nego da dobijete TX tablice),i VELICINAMA GUMA.Zasto je bitna velicina guma?Odes izbazdaris kilometar na recimo sesnestice gume,posle odes kod vulkanizera stavis petnestice i onda vise gram nije gram vec 0.8.Tacnije 1km vam kuca na 800 metara.Ozbiljna kradja.
e sad bitniji deo a to je da taj posao vrsi jedna jedinqa firma.Tacnije protektorat je dao odobrenje samo jednoj firmi.Firma je privatna,zove se Stevcevic.CO i nalazi se ispod OFK-inog stadiona.
Sad zamislite da to ne radi recimo AUTO MOTO SAVEZ SRBIJE.Nema odobrenje.Samo Stevcevic.Koliko imate taksi vozila na teritoriji protektorata? Puta 4000 dinara koliko kosta godisnja ta markica.Ona se umerava tako sto dodjes kod Stevcevica,sedne baja sa njihovim taksimetrom u tvoja kola,nakaci ga na tvoju instalaciju,izmeri impuls tako sto ga provozas neki njegov zamisljeni kilometar,on taj impuls prekuca u tvoj taksimetar posle i dobijes potvrdu.Sviranje kurcu.
Znaci taksisti legalni iz subotice,Surdulice,Svilajnca,Uzica,zlatibora....itd MORAJU TO DA OBAVE NA KARABURMI NA STELOVANOJ SLJACI ZA JEDNU FIRMU.
Ovo vam je samo jedan pokazatelj koliko je LEGALNI taksita kurva,kako ga jebu za 4000 dinara godisnje,kako rektum curi samo tako.Samo jedan primer ima ih milion.
E sad redom,a Rodjak je napravio dobar uvod sa ovim da su dispecerski centri preteca aplikacija.U Uzicu sva tri najveca udruzenja imaju sopstvenu aplikaciju koja se skida sa plej stora i ima potpuno iste performanse kao uber-car&go aplikacija.Biras vozilo koje ce ti doci,imas ime i prezime vozaca,pratis ga preko satelita za koliko ti je na adresi,imas unapred izracunanu cenu voznje(ne u dinar ali otprilike a nece da promasi vise od 20ak dinara maksimum)itd itd.Znate koji je broj voznji dnevno preko te aplikacije u mom udruzenju? 0.05%.
Druidid wrote:Da li je taj jaram koji placaju taksisti razlicit od grada do grada, pa je zbog toga taksi u beogradu duplo i vise skuplji nego u ostatku Srbije?
Zasto car:go ne radi u ostalim gradovima nego samo u bgd, kada vec ne mora nikakav ugovor da se pravi sa vozacima kao sto ti tvrdis. Ne radi zato sto ne moze da parira normalnoj i postenoj ceni taksija kada se sve sabere i oduzme. Ali zato u Beogradu ovoj bahatosti i bezobrazluku moze itekako da parira i tu je glavni problem.
Jaram nije toliko razlicit od grada do grada,postoje neke finese ali razlika nije veca od 2-3000 dinara u zavisnosti od grada.Taksi cenu diktira trziste.Taksi u Beigradu je skuplji u odnosu na ostatak protektorata u proseku onoliko koliko su prosecne plate u Beogradu vece nego u ostalim gradovima.
Dolazili su iz tih kuraca i u Uzice,bili napuseni.
nudili su svim taksitima da za 100 eura mesecno predju kod njih i da nemaju nikakve dadzbine druge(no porez no taksimetar no niiiista).
lost&found wrote:@tizlabor
Pa kad je bio ovakav protest taksista protvi divljaka ? ja se ne secam, ispravi me ako gresim. A tvrdis da su i oni nelegalni, kao i Car:go. Zasto za 20 godina nije nikad bilo blokiranje Slavije zbog divljaka?
Bolna tema brate.Kako neko ko nije 100% legalan da protestuje protiv nekoga ko je 0% legalan?Bagra smo reko sam ti,u globalu ne bgd taksisti svugde,ali je to druga tema.Mogao bi da ti pricam do ujutru.70% onih koji su blokiralu slaviju nemaju sve papire.ja ih imam,da ti pokazem tabak i koliko treba vremena da se isti izvade i na koji nacin zaplako bi se.
To nema veze sa uberom i car&go aplikacijama,oni su druga stvar.Za mene nesto malo veci neprijatelj od ovih gore navedenih.Samo malo.
Чомбе wrote:Јебига ти у истом удружењу имаш и матора и релативно нова кола. Како један има рачуна, а други нема?
Tu dolazimo do posebne teme,i jos vece stoke i bagre od samih taksista,a to su VLASNICI UDRUZENJA.To su jedni majmuni i idioti,kojima je jedina bitna stavka da im ubacis mesecnu ugovorenu cifru(u mom uzicu je to od 80 do 130 eura mesecno)i jebe mu se kakvo ti je vozilo.Moze i yugo sa polomljenim trapovima samo daj lovu.
Улични ратник! wrote:A što je taj uber ili to sranje kod nas car go il kako već bolje od taksija osim što je jeftinije? Nahvaliste ih ko da se voziš u limuzini dok ti vozac pravi nes kafu i sipa žestinu ahah ja kontam stvarno ništa drugačije od taksija osim što je 20 din jeftinije ne znam nemam iskustva ne znam ni dal ima toga ovde u NS...
Jeftiniji su samo za razliku nameta koje nemaju da placaju.
BTS wrote:Bolji je jer i pre ulaska u auto znas ine i prezime vozaca, njegovu ocenu, marku automobila, broj telefona. Pre voznje, kad ukucas destinaciju, vidis i procenu cene. Automobili svi u kojima sam se vozio ok. Plus ti na kraju stigne izvestaj gde ti je detaljno objasnjeno koliko si km presao i koliko to kosta, koliko je minuta trajala voznja i koliko to kosta i tacno nacrtana ruta kojom si se kretao. I za mene bitna stavka , nema placanja kesom, sto mi tek odgovara kad idem iz kafane, jer ne razmisljam da li imam ili ne lovu za taxi.
Po zakonu u taksi prevozu,svaki legalni taksista mora u vozilu da ima istaknutu taksi dozvolu(na kojoj se vidi ime i prezime vozaca).Prilikom poziva taksi udruzenju mozes da trazis vozilo koje ce da te vozi,ili koje neces da te vozi.Halo dobar dan,posaljite mi u kafanu slozna braca jedno vozilo ali da ne bude Dacia,Getz,Yugo,Kec,sparcek,trabant itd...
Moje udruzenje ima sms servis koji salje sms poruku nakon voznje sa svim tim podacima koje si naveo.Sto se tice nacina placanja cim ijedno udruzenje uvede taj vid nacina placanja,uvesce ga i ostala jer se otimamo za stranke.
lider wrote:Јел овде штрајкују и регуларни и дивљи таксисти заједно јел се зна која су удружења у питању? Што се мене тиче не возим се готово никад таксијем и боле ме пенис за исти, могу и да их угасе и сви да возе убер или тај кар-го Битно је да цена буде мања јер ако у Крагујевцу старт не кошта ништа а таксисти живе и раде, зашто у Београду треба да буде 170? И још нешто ван Београда сам видео често да такси удружења имају своја возила (офарбана у бојама и исписана реклама удружења а људи ваљда раде код њих дал за плату или како већ. Не знам јел има тога у Бг-у?
U Uzicu je start 99 dinara.Vozi motor i ne drobi.
навијај wrote:@ lost&found
Невезано толико за тему, не мораш да мислиш да ли је легалан такси или не ако има ТХ таблице
Veruj mi na rec,i ako ima TX tablice uopste ne znaci da je legalan.Trebali bi mi memoari da ti napisem zasto.
Brdja wrote:O kojim računima pričaš Tizla? Pre neki dan, dolazim na taksi stanicu i kažem unapred da će mi trebati račun i vozač mrtav ladan, a ništa onda, ne mogu da ti dam račun. Pitam njih nekoliko koji su u redu i niko neće da vozi ako treba da da račun. Tek peti ili koji već u redu je prihvatio vožnju a da izda račun. A da ne pričam što strancima daju falš račune i dok se oni okrenu ovaj već pobegne a na računu cifre od po 4,5,6 hiljada dinara i to za 10km
Ko je na dobitku Brdjo?Pa to je ono za sta se ja borim.Na dobitku je covek koji ti je izdao racun,jer ti je pruzio uslugu i NAPLATIO.Ostali su ostali na poziciji.Stoje,ne voze,i NE TREBA DA VOZE.
U nasem udruzenju je pravilo da ukoliko stranka trazi racun na kraju voznje(ne na pocetku)a ti nemas da ga izdas,da je u tom slucaju VOZNJA GRATIS.Isto vazi i za vracanje kusura.Ukoliko nemam sitno da ti vratim od novcanice od 5000 dinara,voznja je gratis.To sto si ti uradio,je ono sto ja trazim od svih ljudi.Naterajte taksiste da budu legalni.Promet diktira sve.Ukoliko se ti vozis samo sa onima koji imaju uredna vozila,ispravna,koja ne smrde,u kojima vozaci ne smaraju,koji imaju sve papire,i KOJI IZDAJU RACUN UKOLIKO TO STRANKA TRAZI,ostali ce da propadnu jer nece voziti nikoga.To je cilj,poenta,kljuc price.
Новосадиста wrote:Mamu im svima taksisticku... Goveda, cinkarosi i olos...
Potpis
Re: Вести
Volim kako Tizla koristi rec ''protektorat'' <3 ahahahahahah
a tema je bas i pipava i dobra. Jedna od onih gde nema ''pobednika.''
Jedini pravi izlaz koji ja vidim (a malo je realan) da Car Go ostane ''limo'' usluga, ali da to i postane.
a tema je bas i pipava i dobra. Jedna od onih gde nema ''pobednika.''
Jedini pravi izlaz koji ja vidim (a malo je realan) da Car Go ostane ''limo'' usluga, ali da to i postane.
Vratimo stari duh Tribina foruma!
Re: Вести
навијај wrote:@ lost&found
Невезано толико за тему, не мораш да мислиш да ли је легалан такси или не ако има ТХ таблице
Pa ti se onda nisi bas navozao taksijem brate moj
Udji u neki od taxija ispred palate albanije ili kod tc Usce...Samo vidi da bar imas neki boxer ili penderk kod sebe jbg.
Tu naravno ne mislim na udruzenja, nego na one s belim tablama, takozvane gradske.
A aerodrom i komunalci+taxisti na istom su posebna prica, tu odma vidis u kakvu si drzavu dosao. Tacnije protektorat
Re: Вести
Tizla, kazes ne mogu da oporezuju te vozače jer ne znaju ko su.Ne znam kako funkcionišu udruženja po BG,ali u NS ima udruženja koja imaju svoja vozila i ti ih bukvalno rentiraš na 24sata,točiš,voziš,naplaćuješ.Kako njih oporezuju i da li oni moraju da imaju te neke dozvole kurce palce ili moze bilo ko ko ima B to da radi?
Choose Life
Re: Вести
Kazu u bgu 6000 taxija a samo taxi table odavno nakucali sa 5 brojeva dok gradjanske tablice od skoro imaju 4 cifre i to je tek od skoro stiglo do 1300 dakle 4 broja. Ok kapiram kad se registruje ponovo masina da stare tablice idu u istoriju pa moraju nove, ali ovde su u pitanju pocetni brojevi sa 8 i 9.
Takodje vozi se sa dozvolama iz indjije rume sapca itd po bg sto je muljaza isto.
Onda ovi sto protestuju traze da se komunjalcima smanje ovlascenja da ne mogu da ih cimaju, zamislite izadju navijaci na ulicu blokiraju pola grada, smanjite ovlascenja zandarmeriji. Koje su to price!?
Naravno ima i svetlih primera, pink taxi ima skoro sva korektna vozila, imaju viber aplikaciju preko koje oni rade (preko vibera prihvataju voznju i onda aplikacija odredjuje ko je najblizi), kapiram jos svasta ali ja nisam korisnik tih modernih usluga pa ne znam, racun za firmu uvek imaju spreman i overen... Naxis ima aplikaciju gde se prate njihove masine, takodje moze se placati njihovom karticom pa ti posle stignu racuni. Gold taxi voze krseve uglavnom i kad zamislis taxistu to je on, ali imaju popus. I jako veliki broj taxista ima aparaturu za kartice u bgu.
Realnost u bgu je da se smanji cena taxi usluga a da se poveca kvalitet. Da neko pocne da pravi konkurenciju jer su ovako sva udruzenja u talu i boli ih patka.
Takodje vozi se sa dozvolama iz indjije rume sapca itd po bg sto je muljaza isto.
Onda ovi sto protestuju traze da se komunjalcima smanje ovlascenja da ne mogu da ih cimaju, zamislite izadju navijaci na ulicu blokiraju pola grada, smanjite ovlascenja zandarmeriji. Koje su to price!?
Naravno ima i svetlih primera, pink taxi ima skoro sva korektna vozila, imaju viber aplikaciju preko koje oni rade (preko vibera prihvataju voznju i onda aplikacija odredjuje ko je najblizi), kapiram jos svasta ali ja nisam korisnik tih modernih usluga pa ne znam, racun za firmu uvek imaju spreman i overen... Naxis ima aplikaciju gde se prate njihove masine, takodje moze se placati njihovom karticom pa ti posle stignu racuni. Gold taxi voze krseve uglavnom i kad zamislis taxistu to je on, ali imaju popus. I jako veliki broj taxista ima aparaturu za kartice u bgu.
Realnost u bgu je da se smanji cena taxi usluga a da se poveca kvalitet. Da neko pocne da pravi konkurenciju jer su ovako sva udruzenja u talu i boli ih patka.
Често одем до на село
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 50 guests